Mert minden mélységben van valami sekélység...

Hogy miről szól a blogom? Egyszerű a kérdés, de a válasz már nehezebb. Tulajdonképpen sok embernek semmiről, de nekem sokról... az életemről, az érzéseimről, a vágyaimról... Hogy miért kezdtem el blogot írni? Nem tudom! Hirtelen, kósza ötlet volt. Sokszor támad meg ilyen érzés, és sokszor nem tudom eldönteni minek is engedjek ilyenkor. Az elveimnek vagy a pillanatnyi késztetésnek...

Friss topikok

  • Doris: Nekem is megvan!! :-) Hö, megnézik nők, férfiak egyaránt. Imádom! (2008.05.12. 07:03) Zene, vidámság, nőcis poszt...
  • Mimi: Vannak emberek akik mégis börtönben érzik magukat a saját testükben. mint én is. hagynám hogy a le... (2008.04.05. 10:52) Érezted már?
  • Mimi: Szia végre itt:) jajj annyira jo volna csak pörögni és összemosodnának a tájak és a szinek és a ké... (2008.04.05. 10:43) Szerkentyű...
  • Doris: Ez tetszett. Szép volt Angel. Torzsapöcsücsimpánznak már elég csak a nevét leírni, hogy az ember j... (2008.03.26. 16:45) Ébredezős...
  • Doris: Nem letiltani. Kidobni. El vele. Höhö...na persze. Tutira nem volna erőm kidobni, hanem ott figye... (2008.02.24. 06:20) Cenzúrázatlanul...

Linkblog

Bella...

2008.01.11. 23:43 - The Fallen Angel Of The Deepness

Ma leszedtem Bellát a kulcstartómról, egy egér, még egyszer Tőle kaptam.

Szépen levettem róla a kis fehér-vörös csíkos pólóját, és kimostam azt is, meg az egeret is. Aztán egész nap a radiátoron szárítottam. Olyan mint új korában. De nem került vissza a kulcscsomómra, hanem feltettem egy polcra a többi emlék mellé. Elfoglalta, az őt megillető és megtisztelő helyet...
Már nem őrzi a kulcsaimat, amik minden zárat kinyitnak felém. Holnap veszek egy új kulcstartót, és majd azt akasztom rá. Jobban fogok vigyázni a kulcsaimra, majd én őrködöm felettük. Akárkinek nem fogom a kezébe adni, hogy bárhová szabad bejárása legyen, mert félek, hogy megint ellopnak egyet a féltve őrzött kincseim közül... és akkor nekem mi marad? A selejtje, ami másnak úgy sem kell?
Majd egyszer talán újra a kezébe adom valakinek a kulcsokat, hogy vigyázzon rájuk, és kinyithassa vele a most olyan féltve őrzött ajtókat...

De az nem mostanában lesz...

A napokban volt két éve, hogy ezt a kulcstartót megkaptam Tőle, az utolsó ajándéka volt, amit Nekem adott...

A bejegyzés trackback címe:

https://thefallenangelofthedeepness.blog.hu/api/trackback/id/tr6294103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mimi 2008.01.12. 13:22:40

A legnehezebb amikor a rá emlékeztető dolgokat elrakod a jol megérdemelt helyükre, amikor már muszáj , hogy ne " legyenek aktivan az életed része" mert nem lehet! volt idő mikor a prfümös üvegjével az ágyamban aludtam el vag azzal a plüsskutyával amit nekem adott, a leveleit egy ideig még olvastam és önsanyargato napokat éltem , mikor saját magam kinoztam ezekklel! és egy nap ugy döntöttem elrakom mind egy szekrénybe egy sötét zugba ahol lezárhaom mindezt és megprobálok nem benézni oda! persze hiába néha, csak előkerülnek véletlen olyan apro dolgok amikről mefeletkeztem.. vagy ha kinyitod az ablakot egy időben bármire nézel mássem jut eszedbe cska Ő. De egy lépés még ha apro is.. a gyogyulás felé! h lehet igy nevezni.... csak nehéz:(


süti beállítások módosítása