Mert minden mélységben van valami sekélység...

Hogy miről szól a blogom? Egyszerű a kérdés, de a válasz már nehezebb. Tulajdonképpen sok embernek semmiről, de nekem sokról... az életemről, az érzéseimről, a vágyaimról... Hogy miért kezdtem el blogot írni? Nem tudom! Hirtelen, kósza ötlet volt. Sokszor támad meg ilyen érzés, és sokszor nem tudom eldönteni minek is engedjek ilyenkor. Az elveimnek vagy a pillanatnyi késztetésnek...

Friss topikok

  • Doris: Nekem is megvan!! :-) Hö, megnézik nők, férfiak egyaránt. Imádom! (2008.05.12. 07:03) Zene, vidámság, nőcis poszt...
  • Mimi: Vannak emberek akik mégis börtönben érzik magukat a saját testükben. mint én is. hagynám hogy a le... (2008.04.05. 10:52) Érezted már?
  • Mimi: Szia végre itt:) jajj annyira jo volna csak pörögni és összemosodnának a tájak és a szinek és a ké... (2008.04.05. 10:43) Szerkentyű...
  • Doris: Ez tetszett. Szép volt Angel. Torzsapöcsücsimpánznak már elég csak a nevét leírni, hogy az ember j... (2008.03.26. 16:45) Ébredezős...
  • Doris: Nem letiltani. Kidobni. El vele. Höhö...na persze. Tutira nem volna erőm kidobni, hanem ott figye... (2008.02.24. 06:20) Cenzúrázatlanul...

Linkblog

Ébredezős...

2008.03.26. 12:37 - The Fallen Angel Of The Deepness

A lejátszóban Duran Duran - Falling down című száma megy ismétlésre állítva...

Kávét szürcsölgetek, közben bambulok és gondolkozom, és érzek... minden porcikámmal...
Mintha valami hosszú álomból ébredtem volna. Minden apró rezdülést egyenként érzékelek, minden megérint... a napsugár simogatja az arcom és élvezem, a kávé enyhén kesernyés íze felvidít, parfümöm illata elbódít, bezsongat, felkavar... és mindez jól esik...
Érzem, hogy élek, hogy vagyok, és van miért lennem... behunyom a szemem és vízcseppeket látok magam előtt, ahogy egy pohárba hullanak... egyszer egy aztán még egy, és így tovább... lassan megtelik a pohár, a vízcseppek összeállnak, és minden újabb belehulló cseppecske megérinti a többit, apró hullámokat keltve a felszínen, majd egy pillanat alatt az összegyűlt víz részévé válik. Mindez néhány másodperc műve, és csendben történik meg.
Aztán összeáll az egész, és kívülről nem látni, hogy milyen cseppekből áll ez a pohár víz, és azt sem, hogy ezek a cseppek együttesen formálódtak egy egésszé és hatottak egymásra...
Mindannyian egy ilyen pohár víz vagyunk... cseppekből állunk össze, és nem tudni, hogy ezek a cseppek hol helyezkednek el. Lehet hogy a mélyben, de ha felkavarod a vizet a következő pillanatban az a csepp, ami alul volt a felszínre bukik...
Viszont az egyes cseppeket a pohár víz sohasem felejti el teljesen, csak éppen a véletlen kérdése, hogy mikor melyik bukik a felszínre vagy sodródik a mélybe...

Kinyitom a szemem, a kávém elfogyott, a zene még mindig szól...
Impulzusokra és hatásokra van szükségem - még több vízcseppre - rengetegre... újakra és régiekre...

Érzem, ahogy a testem és a lelkem fellélegzik és mindent magába szippant, hogy azután amit magába szívott újra kifujja a világba, de már rajta hagyva a nyomát, egy kicsit a saját magából hozzáformálva valami pluszt, ami talán néhány szembejövő embert az utcán megérint, mint valami hűvös fuvallat... az illető pedig beleborzong az érintésébe, egy pillanatra meg áll, elcsodálkozik, utánam fordul, elmosolyodik... és érzi, hogy valami megváltozott, mert egy aprócska nyomot hagytam a lelkében...

Mert más emberek vizes poharában én is csak egy aprócska vízcsepp vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://thefallenangelofthedeepness.blog.hu/api/trackback/id/tr43397338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

torzsapöcsücsimpánz 2008.03.26. 16:28:09

ez aji volt, olyan jetjos;):$

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.03.26. 16:33:41

Kedves Kommentelőm!
Ismét nem csalódtam benned, hisz hoztad a szokásos formád, amit mások nem biztos, hogy értenek, és megbotránkoztatónak találnak, de engem sikerül a stílusoddal mindig jókedvre derítened! ;-)

torzsapöcsücsimpánz 2008.03.26. 16:36:36

én már csak ilyen kis perverz vadállat vagyok(A):D de jó lett a szöveg.. gondolkoztam közben, vajon bubis pohár víz e.. vagy esős:D esetleg theodora szénsavas(L)

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.03.26. 16:40:23

:-D
Ha szénsavas akkor csak Theodora, mert az magától olyan, theát természetes, és nem dúsítják, ami már mesterséges lenne... :-)
A természetes dolgok híve vagyok, és azokat tartom értékesnek! ;-)

Doris · http://doris.blog.hu 2008.03.26. 16:45:52

Ez tetszett. Szép volt Angel. Torzsapöcsücsimpánznak már elég csak a nevét leírni, hogy az ember jókedvre derüljön.


süti beállítások módosítása