Mert minden mélységben van valami sekélység...

Hogy miről szól a blogom? Egyszerű a kérdés, de a válasz már nehezebb. Tulajdonképpen sok embernek semmiről, de nekem sokról... az életemről, az érzéseimről, a vágyaimról... Hogy miért kezdtem el blogot írni? Nem tudom! Hirtelen, kósza ötlet volt. Sokszor támad meg ilyen érzés, és sokszor nem tudom eldönteni minek is engedjek ilyenkor. Az elveimnek vagy a pillanatnyi késztetésnek...

Friss topikok

  • Doris: Nekem is megvan!! :-) Hö, megnézik nők, férfiak egyaránt. Imádom! (2008.05.12. 07:03) Zene, vidámság, nőcis poszt...
  • Mimi: Vannak emberek akik mégis börtönben érzik magukat a saját testükben. mint én is. hagynám hogy a le... (2008.04.05. 10:52) Érezted már?
  • Mimi: Szia végre itt:) jajj annyira jo volna csak pörögni és összemosodnának a tájak és a szinek és a ké... (2008.04.05. 10:43) Szerkentyű...
  • Doris: Ez tetszett. Szép volt Angel. Torzsapöcsücsimpánznak már elég csak a nevét leírni, hogy az ember j... (2008.03.26. 16:45) Ébredezős...
  • Doris: Nem letiltani. Kidobni. El vele. Höhö...na persze. Tutira nem volna erőm kidobni, hanem ott figye... (2008.02.24. 06:20) Cenzúrázatlanul...

Linkblog

Cenzúrázatlanul...

2008.02.21. 13:25 - The Fallen Angel Of The Deepness

most éppen megint sírok...

Hang:
Te lány, te!
Miért sírsz?


nem tehet róla, hogy hiányzik
és fáj, hogy nem akar engem
vagyis
maradjak, meg néha jó, ha beszélünk MSN-en
meg ritkán találkozzunk
de, amúgy nem

Hang:
Neked kellene erősnek lenned.. és azt mondani, hogy ez neked így nem jó...


mondtam, hogy nem
kértem, hogy ne keressen
egy hétig nem írtam neki semmit miután ezt kértem
és tegnapelőtt írt
MSN-en
én hülye megint feloldottam a tiltást, mert hiányzott
pedig gondosan egy külön csoportba raktam, aminek azt a nevet adtam, hogy nem szabad hozzányúlni, hogy ne keressem
tegnap volt a születésnapja
eredetileg arra sem akartam írni
de aztán, hogy beszéltünk
még vettem egy képeslapot is
és elküldtem
igaz annyira szórakozott voltam, hogy véletlen névnapit vettem
és csak akkor jöttem rá
amikor már beleírtam, hogy boldog
minden apró szarsággal próbálom kifejezni, hogy mit jelent nekem, és igazából semmibe vesz, nem akar rosszat, de át sem akarja érezni ezt az egészet
hogy mióta elhagyott gyakorlatilag teljesen megváltoztam
és már annyira elegem van

Hang:
Tiltsd le megint, ne keresd mert nem fogsz kimászni belőle...



annyira rossz érzés, hogy lenne más, akit érdekelnék, de nem tudok csak rá gondolni
és ezért a másik ember felé, aki érdeklődik még lelkiismeretfurdalásom is van
most hogy mondjam neki azt, hogy bocsi, de kurvára szerelmes vagyok még mindig az exembe
aki ugyan elhagyott, de szeretem
és ez még örlődést okoz
hogy hogyan közöljem, hogy ne bántsam
de magamat se adjam ki teljesen
és ne nézzen tökre hülyének
mert már mindenki annak tart

Hang:
Nem vagy hülye...


pedig annak érzem magam

Hang:
Légy erős és zárd le magadban. Ha ehhez az kell, hogy ne beszéljetek, akkor az kell.
Olyan mint a drog...


tudom
olyan sokszor írtam erről
de a blogom is olvassa, viszont nem vagyok hajlandó miatta elköltöztetni
fer lenne, ha azt mondaná, hogy ne haragudj, de én nem érzem ezt, inkább ne keress többé
de nem, tetszik neki, hogy dicsfényben úsztatom
és azt mondta, hogy úgy kellene megerősödnöm, hogy közben beszélünk

Hang:
Légy egy kicsit önző és kérdezd meg magadtól.. kell nekem ez a szenvedés? Vagy boldog szeretnék lenni inkább?


annyiszor megkérdeztem már
de tudom, hogy sehogyan nem vagyok boldog
így sem, hogy kínoz
és ha nem beszélünk akkor sem
volt, hogy hónapokig nem beszéltünk
de szerintem ezt ő is pontosan tudja
neki az kell, hogy leírjam mit érzek, nekem meg ő
ez a drogunk
neki így nekem úgy

Hang:
Lehet ez csak neki jó, hogy van aki még mindig "rajong" érte és ez erőt ad neki.


de ezt nem ismeri be
képtelen rá
pedig mindenki ezt mondja, és én is ezt érzem

Hang:
Te beismernéd, hogy jól esik, hogy valaki rajong érted? És te ebből meríted az erődet?


igen
főleg ha tudnám, hogy az illető ezért nap mint nap mennyit szenved és küszködik

Hang:
Miért ismerné be, ha neki ez jó, és ettől erősebnek érzi magát?


mert jelentek neki annyit, hogy azt mondja, ne haragudj, de én nem
mert tart és becsül annyira, hogy nem akar rajtam átgázolni
és talán azért mert ennyi szeretetet még érez irántam

Hang:
Ezt kellene.... ezért kellene neked erősebbnek lenned szerintem. Hogy ez így neked nem jó...


most már erős leszek
tényleg
kitartok
azért is
ha nem lesz senki más
és egyedül leszek
inkább
de nem akarok többet szenvedni
életemben még nem vártam senkire annyit, mint rá
és nem sírtam senki miatt ennyit

Hang:
Erre van egy idézetem: "Rád várni olyan, mint aszályban esőre várni: hasztalan és időrabló."


nekem is van számtalan idézetem
mégsem tudtam őt elfelejteni
tudom, hogy nem rossz ember
de a meggondolatlanság sem magyarázat mindenre

A bejegyzés trackback címe:

https://thefallenangelofthedeepness.blog.hu/api/trackback/id/tr29348420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi 2008.02.21. 18:21:39

Pozitív irányban javul a hozzáállásod.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.02.21. 20:28:03

Tényleg? Én nem érzek változást! Ezt egy párszor már lejátszottam ám magamban...
Csak krónikus a visszaesés...

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.24. 06:20:21

Nem letiltani.
Kidobni.
El vele.
Höhö...na persze. Tutira nem volna erőm kidobni, hanem ott figyelgetném, hogy mikor online, és agyalgatnék, hogy vajon kivel beszél. De ez teljesen rossz. Az pedig, hogy a blogodban térdig gázolhat, a legrosszabb. Teljesen kiszolgáltatod magad neki.


süti beállítások módosítása