Mert minden mélységben van valami sekélység...

Hogy miről szól a blogom? Egyszerű a kérdés, de a válasz már nehezebb. Tulajdonképpen sok embernek semmiről, de nekem sokról... az életemről, az érzéseimről, a vágyaimról... Hogy miért kezdtem el blogot írni? Nem tudom! Hirtelen, kósza ötlet volt. Sokszor támad meg ilyen érzés, és sokszor nem tudom eldönteni minek is engedjek ilyenkor. Az elveimnek vagy a pillanatnyi késztetésnek...

Friss topikok

  • Doris: Nekem is megvan!! :-) Hö, megnézik nők, férfiak egyaránt. Imádom! (2008.05.12. 07:03) Zene, vidámság, nőcis poszt...
  • Mimi: Vannak emberek akik mégis börtönben érzik magukat a saját testükben. mint én is. hagynám hogy a le... (2008.04.05. 10:52) Érezted már?
  • Mimi: Szia végre itt:) jajj annyira jo volna csak pörögni és összemosodnának a tájak és a szinek és a ké... (2008.04.05. 10:43) Szerkentyű...
  • Doris: Ez tetszett. Szép volt Angel. Torzsapöcsücsimpánznak már elég csak a nevét leírni, hogy az ember j... (2008.03.26. 16:45) Ébredezős...
  • Doris: Nem letiltani. Kidobni. El vele. Höhö...na persze. Tutira nem volna erőm kidobni, hanem ott figye... (2008.02.24. 06:20) Cenzúrázatlanul...

Linkblog

Lélekmorzsák...

2008.01.07. 12:32 - The Fallen Angel Of The Deepness

Hosszú idő óta, egy dolog van, amiben igazából tényleg örömöt lelelek... és ez az írás...

Kiteljesít, megnyugtat, sőt még fel is vidít, ha szomorú dologról írok, akkor is. De talán ez egyik legjobb dolog Benne, hogy levezeti a feszültséget, és megmutatja Rólam, azt a képet, aki valójában vagyok, akit sokszor rejtegettem a világ elől, mert értéktelen és szégyenletes dolognak tartottam...

Éppen ez gátolt meg abban, hogy önmagamat adjam, hogy önmagam legyek... igen, nagyon hosszú ideig, én is féltem... mitől? Pontosan attól, amitől mindenki más... hogy a társadalom nem fogad el olyannak, amilyen vagyok, hogy kilök, kitaszít és megvetéssel néz rám... szerepet játszottam? Valahol igen... de nem álarcot húztam magamra, és mást mutattam, mint aki vagyok. Nem ez történt, csak nem adtam ki magam teljesen, titkolóztam és féltettem, aki vagyok, nehogy megsérüljek... egy szóval burokban tartottam magamat... és éppen ennek lett az az eredménye, hogy még nagyobbat csalódtam... hogy nem találtam a helyemet...

Mert, ha valamit nagyon óvunk, a legkisebb nyomás hatására összeroppanhat, megsérülhet, úgy, hogy akár meg is semmisül... de... ha némi szabadságot hagyunk neki, ha tud tapasztalni, és erős hatások érik, akkor edzettebbé válik, akkor tudja, hogy mit és hogyan kell tennie, hogy elkerülje azt, ami legközelebb hat rá, vagy már kész megoldással tud szolgálni rá. Mert ha a szabadságát korlátozzuk, és védjük a hatások ellen, hiába jó szándékkal tesszük, az első apró teher súlya alatt megtörhet, és a semmivé válhat.

Amikor erre rájöttem, és végre megint megtaláltam az egyensúlyt, akkor újra megbékéltem önmagammal és újra ki tudtam teljesedni...

Este mikor lefeküdtem, azon gondolkoztam, ha ezeket az írásokat egy könyvben megjelentethetném, akkor milyen címet adnék neki. Kreatívat, figyelemfelkeltőt, egyszerűt és olyat kerestem, ami mindent magában foglal, részekből áll, de mégis egy egész... és még egyedi is, hogy amikor engem olvasnak, a rövid művekből, kirajzolódhasson egy teljes kép, amelyben mindenki megláthatja és felfedezheti önmagát...

És akkor eszembe jutott...

Lélekmorzsák...

A bejegyzés trackback címe:

https://thefallenangelofthedeepness.blog.hu/api/trackback/id/tr100288027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása